Beste leden,
Naar aanleiding van onze eerdere aankondiging “Nieuws over contributie S.K.N.W.K.” melden we jullie hierbij dat jullie binnen enkele dagen een email ontvangen van ClubCollect. Deze email wordt gestuurd naar het emailadres wat bij de S.K.N.W.K.-ledenadministratie bekend is.
Inloggen ClubCollect
ClubCollect legt in deze email uit hoe u op hun platform kunt inloggen en uw contributiefactuur kunt inzien en betalen. Het is mogelijk om in één keer te betalen of in termijnen. Wanneer u in termijnen betaald wordt door ClubCollect EUR 1,00 per termijn bij u in rekening gebracht.
Het is belangrijk dat u eventuele zelf ingestelde periodieke betalingen met betrekking tot uw contributie bij uw bank stopzet. Betaling dient te geschieden via ClubCollect, zodat de betalingen gekoppeld kunnen worden aan de contributiefacturen.
Factuur
In het factuurbedrag is de contributieverhoging per 01-07-2018 meegenomen. Mocht u dit jaar reeds een bedrag hebben voldaan, dan is dit uiteraard in mindering gebracht.
Vragen over uw factuur?
Heeft u vragen over uw contributiefactuur, dan kunt u binnen ClubCollect een zogenaamd ticket aanmaken. Op deze tickets ontvangt u dan automatisch antwoord.
Geen mail ontvangen?
Heeft u binnen één week geen email ontvangen, controleer dan eerst uw SPAM-map. Mogelijk is de email daar in terecht gekomen. Zorg ervoor dat u in uw emailprogramma aangeeft dat ClubCollect een ‘geaccepteerde’ contactpersoon is. Mocht u echt geen email hebben ontvangen, stuur dan een email naar penningmeester@sknwk.nl. De penningsmeester zal dan e.e.a. uitzoeken en u terugkoppeling geven.
Vragen?
Mocht u nog vragen hebben, kijk dan eerst eens op: https://www.sknwk.nl/clubcollect/. Wellicht vindt u hier uw antwoord.
Staat het antwoord er niet bij, stuur dan een email naar penningmeester@sknwk.nl.
Het bestuur
Beetje raar dat je extra kosten moet betalen als je in termijnen wilt betalen zoals ik altijd deed. Dit is tijdens de ALV niet verteld. Heel vreemd en jammer.